Andrej Babiš nechápe, že lidi chtějí i demokracii, nejen kus žvance, říká politická marketérka Anna Shavit. I o tom se s ním bavila, když pro něj pracovala. Pak jí říkal „ta s hodnotama“. Rozebrali jsme jeho neúspěch, ale taky stockholmský syndrom, který z něj máme. Shavit popsala, v čem byla dobrá kampaň Petra Pavla, jak se pracuje s průzkumy a daty i jak funguje příprava na debaty. Zároveň ocenila talent Danuše Nerudová, která podle ní odhalila, že skleněný strop tu skutečně je.
00:00 Pro koho pracovala
02:43 Profesní hodnocení kampaní
06:02 Chyby v komunikaci Andreje Babiše
10:50 Motivace kandidovat
15:08 Co je za hranou
20:34 Práce s daty
23:49 Hodnoty vs. „kus žvance“
25:23 Příprava na debaty
30:18 Stockholmský syndrom