Co je A/B testování: Pokud máte svoje webové stránky, určitě se vám vyplatí
8. března 2024126
Víte o metodě, která vám ušetří desítky tisíc za marketing? Jde o tak zvané A/B testování. To znamená, že máte dva typy obsahu a zkoušíte, který více funguje, takže lépe splní určený cíl. Např. u webových stránek jsme testovali dvě různé stránky s jiným zobrazením ceníku našich služeb. Sledovaný cíl byl proklik na poptávkový formulář. První stránku vidělo 399 návštěvníků a prokliklo se z ní na poptávkový formulář 18, což je 4,5 %. Druhou variantu vidělo podobný počet návštěvníků, ale procento prokliku bylo 6,4 %, tedy 25 lidí. Na webu jsme si tedy nechali tu druhou, úspěšnější variantu. Tímto způsobem můžete testovat cokoliv. A zvyšovat tak efektivitu svého marketingu. Jen si dejte pozor na to, abyste v jeden moment testovali vždy jednu věc, jinak nepřijdete na to, co mělo vliv na výsledek. Přihlaste se k odběru pro další tipy a nezapomínejte, že S ÚSMĚVEM jde všechno lépe.