Vyprodáno! Pro marketing sen, pro obchod noční můra, vzpomíná expert z Fabini
10. února 2025129
Jaroslav Kaucký, bývalý CMO společnosti ZOOT a současný marketingový ředitel Fabini, která se specializuje na výrobu kvalitního kuchyňského nádobí, hovoří o své profesní cestě. Od hereckých ambic k marketingu, o tom, jaký je rozdíl mezi dobrým nápadem a precizní exekucí, a jaký význam přikládá time managementu a work-life balanc. Rozhovor moderoval Tomáš Rajchl, CEO společnosti Foxdeli, který se Kauckého ptal i na jeho osobní přístup k vedení týmu a na strategické myšlení. „Marketing není jen o skvělých nápadech, ale i o schopnosti je správně exekuovat a přizpůsobit se trhu,“ řekl v pořadu Smart Money.
Celý rozhovor:
https://www.focuson.cz/vyprodano-pro-marketing-sen-pro-obchod-nocni-mura-vzpomina-expert-z-fabini/