Hra nad veškerá očekávání, která nezklame ani ty nejnáročnější
13. února 20209 647
Když v uplynulých měsících a letech japonský designér Hideo Kodžima mluvil o své nové hře Death Stranding, často nám to nedávalo příliš velký smysl. Sami sebe jsme se mnohokrát ptali, co tím vším vlastně myslí, jak se bude netrpělivě očekávaný titul hrát a v čem vlastně tkví jeho výjimečnost? “Sakra, vždyť to vypadá, že se tam bude jen chodit tam a zpátky nějakou divočinou. Proč neukáže nějakou akci, skutečný gameplay,” divili se mnozí hráči. Po desítkách hodin ve světě Death Stranding mohu prohlásit, že to, co Kodžima o novince říkal, překvapivě přesně popisuje její hratelnost a věrně zachycuje její podstatu. Všechny ty útržky, střípky a dílky, které nám dříve nedávaly vůbec žádný smysl, nyní perfektně zapadají do celé skládačky. Vše dává dokonalý smysl a každé z oněch zvláštních videí i myšlenek má nakonec ve hře své opodstatněné místo, jakkoli jsem se tomu sám dlouho zdráhal uvěřit.